10.10.06

Collage: Purple opgave 2


Jeg har "surfet" rundt i Paint Shop Pro for at undersøge hvad man kan med de forskellige værktøjer, og har nu fået lavet min collage: "Purple" færdig.
Jeg søgte på Purple og fandt nogle spændende billeder, som jeg har arbejdet med inde i programmet på forskellige måder og sat sammen til collagen - det var surt i starten for man kan ikke altid lige gennemskue, hvad der sker når man bruger de forskellige værktøjer. Jeg søgte i Manualbasen og printede endda nogle sider ud... hvilket ikke lige hjalp mig det jeg forventede. Men efter at have knoklet med det en rum tid fik jeg hjælp af min yngste søn (16 år - går på teknisk skole/mediegrafiker - 1. år) Jeg kan bedre lære og forstå, når jeg får ord på... lægger lige min Purple collage ind her og vil så i gang med øvelse 2...

1 Comments:

Blogger Malene :) said...

Hej

Det ser da bare for professionelt ud det der Henny....godt gået

Malene

15:53  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home