24.11.06

Problemerne løst!

Ja så er der endelig kommet både lyd og billede på med hjælp fra Helen. Jeg har brugt en del tid på at arbejde det igennem for at finde frem til løsningen, lyden gik ok. Billedet voldte mig flere problemer, men til sidst gemte jeg det i PSP og fik det lagt ind på plads. Det føles nok også mere besværligt end nødvendigt, fordi min computer hat voldt mig problemer igen... igen... så jeg har måttet downloade manglende ting ind i mellem. Nu håber jeg blot at det fungerer igen. Har kigget lidt på billeder til vores næste opgave og overvejer om jeg skal hente lyde eller lave dem selv, evt. med hjælp fra et par børn???

2 Comments:

Blogger lis faurholt said...

Kunne du lægge psp ind? På nettet??? Det kan jeg ikke tro. .psp er jo PainShopPro's eget format, og det du'r kun i..., ja: PaintShopPro.

18:26  
Blogger Henny Solskin said...

Ja - og jo det er jo rigtig nok *S* for jeg gemte det som JPEG fil i ny udgave... det er den jeg har brugt!

22:29  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home